Flygbilder från Mexico och Florida

Jag gick igenom bilderna från resan vi gjorde till Mexico & Florida under december -07 och januari -08 och hittade en del flygbilder.

mexico-florida-084.jpg
mexico-florida-085-1.jpg
mexico-florida-1085-1.jpg
mexico-florida-1112.jpg
mexico-florida-1118-1.jpg
mexico-florida-1210-1.jpg
mexico-florida-1212.jpg
mexico-florida-2136-1.jpg
mexico-florida-2147-1.jpg

När jag återvände till jobbet och kom in på kontoret så hade mina kollegor varit på skämthumör och skapat en odling i mitt tangentbord. Nu smider jag hämndfulla planer att värkställa när den skyldige minst anar det, för jag vet vem han är. 😉

image_0511.jpg

Explore posts in the same categories: Flyg

2 kommentarer på “Flygbilder från Mexico och Florida”

  1. Marcus Says:

    Häftig odling… Hur har de gått till väga? Vad är det för växt? Jag vet absolut någon som förtjänar en tangentbordsodling!

  2. Bosse Says:

    Den skyldige har använt sig av krassefrön och de kräver ingen jord. Tillsätt bara vatten så börjar de växa på ett par dagar.


Kommentera

