Möjlighet att få åka DC-3

Jag gråter blod!

Det är inte så farligt som det låter men lite åt det hållet är det i alla fall. Den 15:e juni kommer Åke Janssons DC-3:a till Bromma och vi inom Stockholms Flygklubb är inbjudna att få flyga med i den.

Det låter ju helt lysande tänker ni nu.
Ja om det inte vore för att jag just den helgen kommer att befinna mig utomlands. Jag har länge haft en stor önskan att få flyga med det här planet, och nu när chansen ges så missar jag den.
Är det inte typiskt!

Här är ett tidigare inlägg jag skrev om då Åke besökte flygklubben.

Explore posts in the same categories: Flyg

5 kommentarer på “Möjlighet att få åka DC-3”

  1. Fred Says:

    Glömmer aldrig när ÅJ började vissla på Tomtarnas vaktparad när han med trean gick in på långfinal mot ESMC för några år sedan. Surealistiskt…sjukt…kul ;P

  2. J. Backlund Says:

    Kul! Själv flög jag Daisy för snart två år sedan, det var en upplevelse!

  3. Bosse Says:

    Jag hoppas också inom en snar framtid kunna få uppleva detta.

  4. PC Says:

    Detta står också med på min lista över saker jag vill göra 🙂

  5. Marcus Says:

    Hej!

    Det blir ny chans till hösten. Flygningen under våren är framskjuten.
    Läs mer på hemsidan!

    Mvh

    Marcus


Kommentera

