Red Bull Air Race biljetter

Idag köpte jag biljetter till Red Bull Air Race som är giltiga till båda tävlingsdagarna. Fick platser på Södermälarstrand vilket passar mig bra. Från den sidan kommer jag att får solen snett bakom mig vilket ger bra förutsättningar för fotografering och jag kommer även att slippa få solen rakt i ögonen. För visst blir det sol den 5-6 juli!?

Nu återstår det bara att se om Red Bull Air Race får alla de tillstånd som krävs för att tävlingen ska bli av.

Explore posts in the same categories: Flyg

3 kommentarer på “Red Bull Air Race biljetter”

  1. J. Backlund Says:

    Jasså så du vågade köpa innan alla ansökningar är godkända… äh var ju inte så dyra biljetter så man kanske ska köpa ändå.

  2. Bosse Says:

    Ja, annars är det bara att lämna tillbaka biljetterna. Men jag tror det kommer bli av. När jag var upp i Bromma tornet för en tid sedan så var de i full gång med att planera för hur de skulla ställa upp de gästande tävlingsplanen. Jag fick uppfattningen att flygledarna tror med ganska stor säkerhet att det ska bli av.

    https://snubbelfot.wordpress.com/2008/04/04/flygsektionen-besoker-brommatornet/

  3. J. Backlund Says:

    Jag skulle precis köpa biljetter då jag surfade in på di.se och läste denna tråkiga artikel… http://di.se/Nyheter/?page=/Avdelningar/Artikel.aspx%3FArticleID%3D2008%5C06%5C13%5C288700%26sectionid%3DEttan

    Inget tillstånd från polisen alltså… avslaget var preliminärt och vi får se om de verkligen kan möta upp till kraven.


Kommentera

