Helikopter film på G

Det har inte blivit mycket bloggande om flyg den senaste tiden och nu ser det ut som min planerade flygning i morgon inte kommer att bli av. Vädret är ganska så instabilt men jag avvaktar morgondagen innan jag helt bestämmer mig om det blir någon flygning. Meningen är att ta med passagerare men då vill jag att vädret ska vara bra så de inte behöver känna sig oroliga.

Igår började jag redigera en film som jag har från helikopterflygningen jag gjorde över Manhattan i maj. Den är lite väl lång som den är nu så jag ska korta ner filmen med några minuter och lägga upp den här när jag är klar.

Explore posts in the same categories: Flyg

2 kommentarer på “Helikopter film på G”

  1. J.Backlund Says:

    Ser fram emot filmen med helikopter! 😀

  2. Bosse Says:

    Förstår att just du gör det Backlund. 🙂
    Tror jag blir klar med filmen ikväll.


Kommentera

