Två OS sivler i cykel

Någonting är på gång men jag vet inte vad. Jag har blivit förvarnad om att jag kommer att kidnappas i kväll, mer har jag inte fått veta. Kan det ha med min nalkande födelsedag att göra? Hmm, ja inte vet jag.

I OS har båda cyklisterna Gustav Larsson och Emma Johansson tagit ett varsitt silver i cykel. Nu tycker jag det är dags för partiet att uppmana dessa två att bli ett par så vi får fram en ny cyklist som har alla förutsättningar att ta guld i OS 2028. Lär något av kineserna där partiet uppmanade Yao Mings basketspelande föräldrar att bli ett par. 😉

Explore posts in the same categories: Övrigt

Kommentera

