Tävling för förpackningar

Ibland fastnar man för saker som man inte har en aning om att de finns. Jag såg en artikel om en förpackningstävling som först inte verkade speciellt intressant. Jag hade inte en aning om att det finns tävlingar för förpackningar. Sen fick jag syn på att Mackmyras förpackning var bland en av de nio vinnarna vilket gjorde det hela mer intressant för mig. De nio vinnarna kvalificerade sig till en World Star-tävlingen 2009.

Jag fastnade för designen av Mackmyras förpackning när jag första gången såg den på vernissagen av ”Den första utgåvan”. Därför känns det extra kul att den vunnit pris.

Explore posts in the same categories: Whisky

Kommentera

