Populär blogg

Jag känner mig hedrad, min blogg blev idag en av de mest populära bloggarna bland de svenskspråkiga på wordpress.com. Bosse´s Flog nådde upp till en 6:e plats. Det beror sannolikt på mitt val av rubrik på förra inlägget – ”AC/DC biljetter”.

Det är stort intresse för AC/DC just nu och förväntningarna är höga på den kommande skivan och på den efterföljande världsturnén. Världsturnén beräknas pågå i 18 månader. Jag har tittat runt på webben och funnit att biljetter auktioneras ut på Tradera för ett par tusen kronor och uppåt. På biljettnu.se kan biljetter köpas till konserten den 20/2 för 1995-2495 kr och till den 22/2 för 1495-1995 kr. Vill man få tag på biljetter så går det, men det kostar.

Hur går det på flygfronten då? Jo idag skulle jag flugit med några kollegor men de fick förhinder så flygningen fick ställas in. Lika bra det eftersom vädret inte var något vidare. I morgon har jag också bokat en flygning och då ska jag för första gången ta med min mamma. Det ska bli kul att höra vad hon tycker eftersom hon är lite flygrädd.

Explore posts in the same categories: Flyg, Musik

Kommentera

