Blåsigt

Det blev ingen flygning idag. Jag valde att avboka flygningen trots att det var fint väder. Anledningen till det är att min tilltänkta passagerare är lite flygrädd och då ville jag inte ta med henne eftersom det blåste en hel del idag. Det kommer flera tillfällen och förhoppningsvis blåser det inte lika mycket då.

Som jag tidigare berättat håller jag på att importera en motorcykel från USA. Ännu inget nytt om den men jag kommer att rapportera om hur det går när jag vet mer. Eftersom jag har en ny motorcykel på väg in till nästa säsong så är min nuvarande motorcykel till salu. Det är en Yamaha XVS Dragstar 1100 från 2005 och den finns nu ute i olika annonsforum. Lägger ut en blänkare om den här också utifall att någon läsare skulle vara intresserad av den. Men jag tror mer på att den säljs till våren, det är lite fel årstid att sälja nu under hösten.

Yamaha XVS Dragstar 1100 -05 Pris 72.000 kronor

Explore posts in the same categories: Flyg, MC

Kommentera

