Metallica biljetter

Många konserter på G. Jag köpte idag biljetter till Metallica konserten som kommer att vara i Globen den 7:e och 8:e mars. Jag och Leena såg Metallicas konsert i Dublin när vi var där på rundresa på Irland i augusti. Jag visste först inte om att vi skulle på konserten utan det kom som en överraskning från Leena till mig när jag fyllde år. De uppträdde i Marlay Park för en publik på kanske 30.000-40.000. Det är svårt att avgöra hur stor publiken var eftersom det var en utomhus konsert på ett stort gräsfält i parken.  En riktig höjdarkonsert var det i alla fall som gav mersmak, så jag tror inte vi kommer bli besvikna i Globen.
Det var tillåtet att fotografera under konserten och här är några av bilderna från Metallica konserten i Dublin.

När jag idag kom hem låg den nya AC/DC skivan ”Black Ice” och väntade på mig i ett vadderat kuvert. Gissa vad som kommer att spelas ur högtalarna här hemma hela den här helgen.
🙂

I morgon har Leena bjudit hem en massa tjejer mitt på dagen så då ska jag fly fältet. Vilken tur att det då fanns ett lediga flygplan som kunde bokas. Hoppas nu bara att vädret inte ställer till det, men annars blir det en liten lokal sväng runt staden.

Explore posts in the same categories: Flyg, Musik

Kommentera

