Motorcykeln något försenad

Yamaha Raidern som jag håller på att importera från USA är något försenad. Den skulle enligt planerna ha anlänt i en container till Sverige under v52, men som det nu ser ut kommer containern istället fram den 13:e januari. Om allt löser sig med den svenska tullen och den inte blir stående där, så kommer jag troligen att kunna hämta hem Raidern helgen därpå.
Jag väntar med spänning på att få hem motorcykeln mitt i vintern. Det låter kanske lite konstigt, men jag har en speciell avsikt med det som jag kommer att återkomma till.

Explore posts in the same categories: MC

2 kommentarer på “Motorcykeln något försenad”

  1. Mats Says:

    Hej

    Vad spännande med din motorcykel, jag har själv gott och trånat efter en Raider och vill hämta hem en, men vill sälja den jag har. Jag antar att du kommer skriva om allt när det är klart? Man du har ju kört den i USA, har du skrivit något om väghålnong mm? skulle vara roligt att läsa om det.

    C U on the road.

    //Mtas

  2. Bosse Says:

    Nej jag har inte kört Raidern. Jag har bara provsuttit den i en mc affär i kalifornien. Senare i vår kommer jag kunna berätta hur den är att köra, men de recensioner jag läst så skall den tydligen ha väldigt bra väghållning.
    Senast nästa vecka kommer jag med en uppdatering om Raidern för nu finns den i Sverige. 🙂


Kommentera

