Monterbygge på mässan

Nu har jag flyttat Raidern till mc -mässan där den redan fått en del uppmärksamhet, och det känns kul. Vi har fått en stor yta att bygga klubbmontern på, mycket större än vad vi först räknade med. Frågan är om vi kommer kunna fylla ut hela utrymmet. Det återstår att se. Yamaha har använt en del av vår yta som uppställningsplats för sina motorcyklar medan de bygger sin egen monter vilket gjorde att vi inte kunde bygga klar vår. Vi kommer färdigställa montern på torsdag när vi har fått in alla saker. Bland annat saknar vi butiksgrejerna och en motorcykel som kommer köras upp från Malmö på torsdag.

Jag fick frågan av Klasse om jag kunde tänka mig att även ställa in min andra hoj på mässan. Inga problem för min del så vi har även kört över Drag Staren till mässan. Det är däremot inte min Drag Star på bilden nedan.

Explore posts in the same categories: MC

Kommentera

