Tre timmar kvar

Idag har jag köpt biljetter till Green Day som spelar i Globen 11:e oktober. Jag bokade biljetterna via nätet och åkte i eftermiddags till Globen för att hämta ut biljetterna. Runt Globen var det fullfart inför kvällens konsert med Metallica. Det spelades Metallica musik från högtalarna som var monterade mellan restaurangen och Globen. En lång kö ringlade sig redan vid biljettinsläppet och det tre timmar innan dörrarna skulle öppnas. Jag känner mig laddad för konserten och den här gången har jag tänkt försöka komma innanför Globens dörrar och inte som senast. Läs här.

En något suddig bild tagen med min mobilkamera över kön utanför Globen.

Explore posts in the same categories: Musik

Kommentera

