Bilder från spotterpaviljongen

Inspirerad av Bengts inlägg om spotterpaviljongen ute på Arlanda, bestämde jag mig för att åka dit och ta en titt. Packade ner kameran i sidoväskan på motorcykeln och Leena hällde kaffe i termosen och gjorde några mackor, sen satt vi upp och körde ut till Arlanda. Utsikten över bana 19L var bra men tyvärr landade inga plan där vilket jag hade hoppats på. Det var många flygrörelser och flera startande som jag fotade och det med lite blandat resultat.

Explore posts in the same categories: Flyg

5 kommentarer på “Bilder från spotterpaviljongen”

  1. Bengt Says:

    757 är alltid fin att se på, inte ens LOT:s öststatslivery kan förstör det 🙂 Du hittade inte till bana 08/26? Fast de kanske inte använde den när du var där?

  2. Bosse Says:

    Jo då, bana 26 användes men jag hade ont om tid den kvällen jag var ut till Arlanda och han inte åka runt till de andra banorna. Jag ville hem till fotbollen eftersom ”mitt” lag lirade.
    Men det blir säkert flera vändor till Arlanda och då kommer jag labba mer med vinklar och placeringar.

  3. PC Says:

    Bengt: Var ser du en 757, ser bara en EMB170 i lot färger 😉

    Bosse: Fina bilder från jobbet.

  4. Bengt Says:

    Hmm… FAIL on me.

  5. Bosse Says:

    PC: Som du vet brukar jag då och då besöka ditt jobb, men den här gången höll jag mig på utsidan. 😉


Kommentera

