Pokerspelandet går bra

Under sommaren gjorde jag ett uppehåll i pokerspelandet och spelade bara ett fåtal gånger. När jag under hösten återupptog spelandet kände jag mig ringrostig och det gick både upp och ner. Men nu har jag fått in den gamla rutinen igen och jag känner mig trygg i mitt grundspel. Enligt SharkScope går mitt pokerspelande rätt bra eftersom jag nu klassas som ”Hot”. I de senaste 8 turneringarna har jag varit bland pengarna 5 gånger vilket får anses som godkänt.

Inom vår pokerklubb ligger jag trea i rankingen. Det är två spelomgångar kvar och jag kommer göra allt för att spela bra under de tillfällena och försöka knipa förstaplatsen.

Explore posts in the same categories: Poker

Kommentera

