Vapen mot irriterande passagerare

När personen i flygsätet bredvid dig irriterar dig:
1. Ta fram din laptop
2. Öppna laptopen sakta
3. Slå på den
4. Var helt säker på att grannen följer med på vad du gör
5. Öppna  Internet explorer
6. Ta ett djupt andetag klicka och öppna följande adress:
http://www.myit-media.de/the_end.html
7. Stäng ögonen ett par minuter och titta upp mot himlen ( Lyft gärna händerna en aning )

Explore posts in the same categories: Flyg

6 kommentarer på “Vapen mot irriterande passagerare”

  1. Stefan Says:

    Tjabba Bosse. Denna var bra, ska göra detta nästa gång jag flyger. Fungerar det i en Piper också 😉
    Hälsningar från Riga

  2. Bosse Says:

    Det tror jag säker det gör. 😉

  3. Roger Johansson Says:

    Hej Bosse!

    Trevlig blogg du har här!
    Läste just om din import av motorcykel.
    Jag ska troligtvis importera en hoj från USA.
    Jag skulle vilja veta om du har någon lista över alla utlägg du haft i samband med importen?

    Mvh,

    Roger

    • Bosse Says:

      Tack Roger.
      Ja jag skrev ner de utlägg jag hade eftersom jag ville få ett totalt pris på vad importen kostade (värdet på MC:n). Tror jag har de sparade någon stans.

  4. Sivert Says:

    Fin den. Får säkert effekt. Gillar de där ” stäng ögonen” ”och titta upp mot himlen”, hehe… får inte ihop det riktigt, men kul var det.


Kommentera

